Superhjältedräkter

Jag har haft tecknarboken: TopModel ett tag och i Söndags började jag designa Superhjältedrekter åt mig och mina kommpisar ^^ Jag ska inte förjupa mig i kraftarna med här är lite kort om de:

Här är först jag. Äftersom jag är galen i Panfu så är de temat på min dräkt.
Mina krafter är de samma som Danne fantoms äftersom Panfukrafter är lite tråkigt tycker jag och för att jag har varit galen i Danne fantom serien innan.
(Va!!! Vad konsting de högra örat ser ut :( De hamnade fel ;( )


Här är Lunie. Hon har typ delfinkraffter. Hon kan kontrolera delfiner, hon blir sjöjungfruaktig i vatten och så.


Här är Bambupa. Hennes kraft är hennes hästsvans. Den kan bli eld, greppa saker, göra Bambupa till en stor boll... Hon kan flyga också


Här är Treoo/Lillopop. Hon har Yoshikrafter. Kan inte så mycke om Yoshi's förmågor men jag vet att hon ällskar Yoshi... och Svampbob... och Totoro... och Litle big planet figuren... och Bigtoe... hon gillar en massa sånna figurer


Här är Ragdoll. Man kan ju höra på namnet vad hon har för tema på sin dräkt. Katter landar ju alltid på tassarna, hur? Jo, med hjälp av magnetism! Så hennes krafter är magnetism. Hon kan kontrolera om hon ska vara possetiv eller neggativ (+ eller -). Så om en arme som är possetiva attakerar henna kan hon göra sig possetiv och då kommer de inte åt henne ^^
Hennes bälte har även lite förmågor


Och till sist... Engel_Black
Hon är blandning av Goth och Elit så hon kan göra allt gulligt till otäck och tvert om, till exempel så kan hon göra en hello kitty-kudde till en döskalle-kudde :P Och hennes rosett kan bli till en flygande... nånting hon kan fllyga på ^^ Och så kan hennes arm-smycken bli som två superlånga armar.


Vad tycker ni? Kommentera :)


Postat av: Converse

Coola du kanse borde läsa mew mew tokyo ^^

2010-06-25 @ 20:48:02
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/
Postat av: Glassen26

jätte colt

2010-06-26 @ 07:54:50
Postat av: Blunk

Jääte fina! :D Converse, (inte för att vara petig eller så) man stavar det tokyo mew mew med tokyo före heheh....

2010-06-26 @ 10:21:59
URL: http://Har ingen blogg...
Postat av: mathilda (bambupa)

jag gillar min dräkt ^^

2010-06-26 @ 10:48:24
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: Converse

Ursekta men jag skriver så fort xD

2010-06-26 @ 11:59:59
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/
Postat av: mimmiborg9

Dom var jätte-fina, bara jag förstår varför du teknade dom.De var nog allt/mimmi.

2010-06-26 @ 15:05:15
Postat av: Ezzia

hej jag gillar dräkterna har du ritata det ?

2010-06-26 @ 15:36:42
Postat av: hana54

snygg så brukar jag göra min superhjälte har vatten och rengbågsstoft så det är svårt att förklara men dem var asa snygga

2010-06-26 @ 16:49:14
Postat av: hana54

tycker iaf jag

2010-06-26 @ 16:57:11
Postat av: Rebban (PandaRebban)

Mycket snygga :D

2010-06-26 @ 18:15:55
URL: http://laget.se
Postat av: AlmarEnoir

Kan du göra en bild på mig?

SNÄLLA!!

2010-06-26 @ 22:36:33
Postat av: Ragdoll

Hahah, du har alltid ider!

Det är nog bäst om inte treeo får syn på bildrna för då skulle hon nog inte kunna släpa det och.....ja du vet.

gillar min dräkt!

du är så bra på att rita!

Fast treeo kanske skulle gilla dem vi får testa

2010-06-26 @ 22:56:51
URL: http://sopbubblor.blogg.se/
Postat av: sassi123

WOW!!!

du ritar helt underbart!!!!!



//en inponerad sassi123 ;)

2010-06-28 @ 19:26:38

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0