Träffade Ella-Video

Träffade Ella för ett tag sen. Panfubollo filmade :) Jag är hon som säger 'pop' när de gått 42 sekunder.


Postat av: Vilva

bra låtval! :P



Den andra filmen du lade upp har jag sett innan, men visst är den otroligt bra gjord!?!



Och, du vet i kick off 1. Där finns det ju oxå sådär att dom har gömt sig i boken, och jag har hittat en på sidan 84. Det är antingen Yosh, eller så är det Kajfa! bara så du vet... Den är lite under tankebubblan där det står "DET LÅTER SOM KRILLE". (i första rutan) och om du lägger upp det, skriv gärna att det var jag som tipsade dig, för då skulle jag bli jätteglad!



ps. jag fick kick off 1 igår, och jag läste typ ut den på en timme, jag kunde inte släppa den! haha! nu vill jag ha 2:an. hihi!

Jag har även du vet YOSH! teckna manga. Den är jättebra den oxå!



/Vilva

2010-06-16 @ 16:38:40

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0