Får du inte skaffa blogg?

Får du inte skaffa blogg? Här är andledningar till att skaffa en, tjata de sakerna till dina föreldrar och lägg gjärna till lite egna. Om du kommer på nån så skriv de bland kommernarerna.

♥ Jag skriver mer om jag har en blogg

♥ Jag gör ämnet Svenska innan skolan om jag har en blogg

♥ Jag blir glad om jag har en blogg

♥ Jag har redan fixat designen

♥ Jag gör fler utomhusaktiviteter som jag kan skriva om i min blogg

♥ Jag får men självförtroende om jag har en blogg

♥ Jag har roligare på semestern om jag får en blogg

♥ Jag kollar mindre på tv om jag har en blogg

♥ Jag blir men kreativ om jag har en blogg

♥ Jag får troligtvis en brev ven om jag har en blogg

♥ En blogg är billigare än en hemsida

♥ Man lär sig saker när man ska lära sig göra en blogg

♥ De jag känner som inte bor nära mig får veta vad jag gör om jag har en blogg

♥ Mina djur kommer in på internet om jag har en blogg

♥ Jag kommer sluta tjata om jag får en blogg

♥ Jag kommer alltid ha nått att göra om jag har en blogg

♥ Om någon åker i familjen utomlands kan han kolla vad vi gör hemma via datorn.

♥ Jag har redan 72 inlägg (Se till att ha gjort inläggen först)

♥ Jag kan skriva om semestern om jag har en blogg


Postat av: mimmiborg9

Jag kom på att ääääääää!Man kan tjata om "jag kommer att bli bättre på att skriva om jag har en blogg"Glada kramar/mimmi

2010-03-28 @ 10:45:12
Postat av: mimmiborg9

Hej!Jag ville bara säga att ääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!Oj!Jag glömde bort men när jag kommer på så skriver jag det som kommentar!Glada kramar /mimmi(som har glömt bort vad hon skulle säga)

2010-03-29 @ 15:54:55
Postat av: mimmiborg9

Hej!Jag kom på vad jag skulle säga!!!!!Jag skulle säga att jag älskar din blogg!Ganska onödigt om du frågar mig.Hihi!Glada kramar /mimmi.

2010-03-30 @ 17:20:24
Postat av: mulla123

Hej lomise



jag älskar din blogg jag har en engen blogg och så och jag övertalade mina föreldrar genom att

säga att jag lär mig skriva och så bettre jag har min blogg med hipis den heter hipismulla.blogg.se

men det är de att vi inte vet hur man tar kort och så heehe....



kan inte ud och ja ha en blogg snälla?



pleasee... ?? svara sen... jag kollar på din blogg varje dag vi ses!

2010-09-19 @ 10:44:11
Postat av: supersonicruben

hej lomise jag har altid sen jag logga in på panfu att träffa en panfu stjärnor som du och max och ella jag har seet på eliwns blogg att eliwn itervuja dig var det kul hälsningar supersonicruben

2010-10-15 @ 21:50:47
URL: http://ingen
Postat av: cken

Man kan säga:

"En panfublogg kan vara bättre än en riktig där man visar sitt riktiga ansikte(om man inte skulle få det)"

2011-02-05 @ 14:49:26
Postat av: pandaalice2

hej lomise jag har frågat mamma och pappa om jag får en blogg för då brukar man va helt om tyckt men i panfu vill ingen va med mig för att jag inte är gp eller att jag inte har en blogg men hej då

2011-08-09 @ 09:09:24

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0