Mystiskt samtal

Idag var jag i könhetssalongen och jobba där litegranna. Helt plötsligt ringde telefonen och ingen svara. Jag vänta på att killen i kassan skulle de men han var inte där, så jag svara. "Hallå?" De var en på andra sidan som prata läskigt, jag ville lägga på men jag våga inte de heller.

Jag har undrat varför de stog en väska där och nu har jag fått reda på de.
Nu ska jag baka kakor och lägga de i väskan. Hoppas Kamaria kan hjälpa mig.

Postat av: Romaini

Hej Lomise,



jag undrar om du kan skriva ett inlägg om hur man får videor från youtube på sin blogg och hur man får en bild där man skriver komentarer?



//Romaini

2010-03-09 @ 16:48:23
URL: http://romaini.blogg.se/
Postat av: pompomkitty

hej!! jag igllar också pet shops och panfu<3 jag är en 11 årig tjej!! jag har många pet shops!!!!

2010-03-15 @ 13:07:42
Postat av: filip

jag spelar också panfu!

2010-05-25 @ 17:04:40

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0