Statestik äffter panfublogglistan

Hej, när jag kom med på panfubloggens blogg-lista var de huuuuuuuur många som hälls som logga in den dagen på min blogg! Titta:

Här var innan      *        Och rästen är nu
* =  Här var den dagen då de började med listan
Här kan ni läsa inlägget då jag kom  med
Och Här kan ni läsa när de började med panfubloggslistan

Postat av: Anjo

Coolt,men du hur skickar man in klädförslag och vad döpte du snögubben till.

2010-03-03 @ 20:09:36
Postat av: Anjo

Hej Lomise.

Jag undrar vart print-screen(stavning?) knappen sitter. Jag har ganska ny data så jag borde ha en.

Glad för svar!!

2010-03-04 @ 23:03:00
Postat av: Lomise

Den brukar sitta i hörnet på tanjentboret till höger

2010-03-05 @ 16:09:07
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0