Frågor och svar 1 - 7 maj

Lollo: När du gör sims3 filmer använder du sims3.com då.
om du gör det hur lägerman in musiks som låten kokobom smurf smurf och jag ska laga din mat.
Svar: Jag gör inte mina filmer på sims 3.com Jag gör filmer på Windows Movie Maker.

Momo4: Du lomise kan då gå till eifeltornet på sims i frankrike om du ens har destination världen snälla skriv ett inlägg om det.
Svar: Sorry, jag har inte de expantions paketet :(

Jossan: Kan du hjälpa mig? Om man gör en omröstning på fnul.se hur får man den då till sin hemsida? Snälla hjälp mig!!!!
MvH jossan
Svar: Ser du de som är inringat på bilden nedanför? Den koden i den rutan ska du koppijera och sen klistra i HTML rutan på ditt inlägg.


Glassen26: Hej lomis hur gör man smailisar snäla bräta
Svara: Aotomatiska smilisar: HÆR (Alltså sånna som kommer upp nær man tex gør såhær : ) = )
Lite mer dynamiska smilisar som ær roligare: Hær
(Exempel: )

Linny123: Hur får du bilder på länkarna???:O
Svar: Klicka HÄR så får du instruktioner

Iosefine: Jag såg att du hjälpte pompomkitty med att fixa henes bakrundsbild,hur gör man så man få det där.JA eller sånt mönster./Iosefine
Svar: Menar du denna?:

Svar: De kallas en header, fast de kanske du redan visste?
De är ju bara en bild i rätt storlek som jag klistrar in de andra bilderna på + att jag skriver namn.
De är bara en bild.

Iosefine: Hej,du vet det där vem är sevriges populäraste blogg hur gör man en sånn eller nått annat sånnt så man kan rösta?Glada kramar/Iosefine
Svar: Jag gör mina på fnul.se . Jag klickar på Ny omröstning och gör en.  Sen tar du denhär adressen som är nedanför omröstningen och klistrar in den på ett inlägg.


Viggostig: Hej! När ska vi ha vårt panfu möte?? jah vill jätte gärna träffa dig :)
Svar: Ja, jag vet inte, jag är bortrest i helgen men kanske på tostag, då är de ju en röd dag :) Passar de då?

Bubbahoffa: Varför skrev du inte upp min blogg!!!???
Svar: För när jag frågade läsarna om de bloggarna de tyckte skulle vara med var de ingen som skrev din.

Stella17: Asså det finns ju en grej man kan göra asså man kan få spelet men inte köpa de och så har man en tom skiva och gör nånting på datorn jag vill göra de men jag vet inte hur man gör min pappa vet inte hur man gör och inte min mamma heller!
har du gort de eller vet du hur man gör?
Svar: Jo, de är välldigt kompleserat men jag ska göra mitt bästa.
Jo, Du vet livet i lägenhet är ju de senaste från sims 2.
Och vanliga sims 2 är ju nummer ett.
Så om du har livet i lägenhet och vanliga sims 2 så kan du instalera de spelen som liksom är mittimellan.
Alltså de som kom äffter sims 2 och före livet i lägenhet.
Och de spelen som är mittimellan behöver du bara instalera och sen behöver du inte de skivorna som är mittimellan. Och de spelan kan du till exempel låna från kommpisar eller ladda ner från sims.se
Jag kan inte förklara mer än så. Du får nog vänta tills jag skriver hur man gör på ett vanligt inlägg lite nogrannare.

Amandashe: På vilka webbsidor är du en medlem te.x du är ju medlem på panfu och heter Lomise där men är du medlem nå'nannanstans också
Svar: Ja, jag är medläm på fler men inte på någon annan som jag är inne på offta.

Sara: Hur gammal är du???
Svar: 13

Har du en fråga?
Skriv en kommentar med din fråga på dehär inlägget.
Men läs igenom detta och tidigare Frågor och svar inlägg noga först så du inte frågar nått som jag redan har svarat på.

Postat av: lollo

vad anvädedr du för ispelnigs program när du filmar på sims?

2010-05-07 @ 14:21:24
URL: http://panfulollo.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hur gör man en film om Panfu, som man sedan kan lägga ut på Youtube!? Jag har undrat det i något år nu, men har liksom aldrig fått svar så snälla! Hjälp mig nu så är du skit schysst. I vilket program gör du det? Jag har både en laptop som är en Apple och en stationär Windows som familjen delar. Många gör ju det inne på HyperCam. Vad gör man där? Hur gör man där? Hur laddar man sedan upp den? HUR LADDAR MAN NER DET? Det går inte att göra en Panfu film på Apple va? Men som sagt, vi har en Windows också.



SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA, svara på detta.<3333

2010-05-07 @ 14:57:56
Postat av: Viggostig

Det går jätte bra på torsdag! Vilken tid?? typ tolv? ett?

2010-05-07 @ 15:37:37
Postat av: Iosefine

Hej,tack för hjälpen.

Glada krama/Iosefine

2010-05-07 @ 19:13:16
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Iosefine

Hej igen,det gick inte.Jag fattar inte hur man får inn den på bloggen.Hur man får de sånn där så man bara behöver klicka i,jag får bara en massa koder.

Glada kramar/Iosefine

2010-05-07 @ 19:36:05
Postat av: Iosefine

Du jag kom på en till sak,vet du hur man gör en panfu film eller bra filmar med datorn?

Glada kramar/Iosefine :)

2010-05-07 @ 21:59:41
URL: http://willesminne.blogg.se/
Postat av: Ryda

Vill du att någon annan ska vara Sveriges bäst panfu blogg så fall VEM

2010-05-08 @ 15:46:13
Postat av: 0485

Hej!

jag har en fråga:

Hur får man en sån där färgglad bolly??

Och kan inte vi mötas någonstans, du kan skicka svaret till min epost-adress.

Hejdå!

/0485

2010-05-08 @ 20:34:11
Postat av: 0485

Hej!

Ps!Vet du vad Club Penguvin är för något??

2010-05-08 @ 21:07:18
Postat av: ackeee

hur skulle jag kunna bli dagens panda?

2010-05-09 @ 13:09:28
Postat av: Glassen

hur gör man ett mystist samtal i panfu hjälp hörde du hade gort det??? snäla hjälp!!!!

2010-05-11 @ 16:56:09
Postat av: ps!!!!!!!!!!!!!

snäla hjlp mig me det här mystist samtal

2010-05-11 @ 16:59:52
Postat av: Rebecka

fin blogg :)

2010-05-11 @ 17:44:43
URL: http://sirapsbarn.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0