TF-Alla hjärtans dag



Ni skulle sätt lockarna i morse!! De var helt.. "boijiga" :P
Nallen på deademet är väldigt Alla hjärtans dag för mig. Jag fick den av min första pojkvän. Jag är väldigt ledsen över att jag inte hittar ett halsband som min första "bra" kille gav mig...
Jag hade ett hjärta på kinden i morse men de var för jobbigt att ha på och så glömde jag det när jag skulle bli fotad. Halsbandet är julpynt ^^
Jag har på mig ett par örhängen där det står Love på också. Hjärtarna vann jag på Skara för... 8 år sedan eller så.

Och just det! Har små hjärtan på mina extremt dåligt kötta naglar!

Tur att det inte syns att de är så dåliga på bilden :P

Postat av: godisbit

Hej Lomise! Jag undrar en sak... Kan inte du skaffa en c-box?? För det skulle va jätte kul! :D :)

2011-02-11 @ 15:21:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0