BlackBoy vet inte vad han ska göra

Ahh! Vad ska jag göra!? Enda sedan Roja dumpade mig var jag inte varit mig själv! I min hörna i Lomises träkoja var alla tavlor på mig och Roja helt överstrukna! :( Jag var i skogen igår och försökte komma över henne men det gick inte. Jag gick runt där och hittade en bit rep på marken som jag knöt und halsen på mig.
Jag hade inte tänkt hänga mig men det kändes bra att ha den där... Som tur var kom Fox och pratade vätt med mig.
"Hänga dig! Så kan du inte göra! Tänk på Lomise! Och du vet inte ens varför hon hatar dig nu! Du får ta reda på det först!"
Det var det enda jag hörde. Jag var så borta i mina tankar. Men han har rätt! jag ska ta reda på det!

Postat av: ANONYM

vill nästan också göra så känns så ibland :( men så kan man inte tänka

2011-07-14 @ 17:38:52
Postat av: Tiinamiina

Va tråkigt....:( Men besök gärna min bloggoch muntra upp dig lite :D

2011-07-14 @ 20:58:16
URL: http://tiinamiina.wordpress.com/
Postat av: ANONYM

det känns i alla fall bättre ska ni veta mår bättre nu har kommit över det som kändes så känns jätte bra nu tack för omtanken tiinamiina

2011-07-15 @ 20:26:07
Postat av: himeln11

BlackBoy, Roja hatar dig för att hon tror att du har ritat en massa streck på alla dina inramade foton som du har på henne, och skrivit dumma grejer på de också. Din kusin Patty visade henne bilderna på foton som föreställer Roja med kladd-streck och dumma grejer skrivna på. Jag tror att Patty gjorde allt det där, och om det var du så får du faktiskt ta och förklara varför! //himeln11

2011-07-21 @ 10:19:02

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0