I Skåne till slut

"Till slut"?

•••

Från Göteborg till Örebro till Skåne, yes. Så vad vi ska göra här är egentligen att kolla på äpplen. Nä skojja ;) Men typ.

•••

Ja just det! Jag glömde att berätta om igår! Jo vi gick på Boda borg, igen! XD Det var inte lika svårt på samma sätt på denna och det var heller inte så mörkt eller så! Vi fick 7 stämplar här!

•••

Men tillbaka till idag. Vi hittade världens coolaste retro affär!!! Som en Second hand men ändå inte! De hade ponies! Fast nästan alla var i dåligt skick och många var fake. Men jag fick tag i Posey!! :D (Fluttershy) Hon behöver bara putsas lite! Får lära mig hur man ska koka ponies på rätt sätt. Sen köpte jag ett MLP kortspel som tydligen var väldig ovanlig! Och så en Alvin och gänget tidning ^^ Fast det var inte bara dem i den men iaf :) Och mamma fick sig fyra Fantomen. Vill dit igen!!! De hade hur massa saker som hälls! Bilderna är inte på det bästa! Jag borde tagit mer kort! Vill dit igen och ta kort på allt!!

 



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0