Confusion dag 3

Hello! Jag gav mig själv lite sovmorgon en sista dagen ^^ 
Så mötte jag Celina, Linn och Pernilla vid spårvagnarna :P
 
Väl på conet var det inte lika aktivt som de andra dagarna. Även fast bronysarna var där så var det inte liket mycket att göra typ :P Fast vet inte hur det kan ha varit så ^^
 
Hittade adventure-timers! Jake på bilden var Spike dagen innan ^^
 
Det fanns en våning med ett typ Pocky café. Jag hade inte fått vara där innan för att jag inte hade band. Men idag fick jag låna Celinas band och fick titta där! Ti-hi!
 
Det hade så mycket! De hade enligt Vinyl en pony-costom-person där uppe dagen innan :C (Eller var det ett annat convent han pratade om?) Och så hade de tydligen pokemon innan! Ahhh! Hade velat ha en Treecko!!
 
Så hade de Nendoroids!! De hade en Len! Men köpte honom inte.. Vill gärna ha en Rin med honom då ^^
Men så fanns det mini-Nendoroids också med Miku och Sister of evil-Rin, med köpte inte nån av de heller.. lol.
 
Mini ponies!! Hoppas att de är CMC nästa gång!! :D

 
Kisse-katten-Linn :3
 
Bild från igår dock men såg typ likadan ut ändå ^^ MUFFIN!!!
 
CRY!! CRYYY!!! Ahh! Blev helt hoaewöfnw när jag såg honom! (/henne) Följer inte Cry men ser honom på Pewdiepie's videos juh!! :D
 
 
Kirito fån SAO :D Hans svärd var i trä och extremt bra! Vill också ha ett svärd! •^•
Och så hade han svarta linser! Det är något med svarta ögon och mig! Jag blir helt förtrollad! *c*
Ska kanske cosplaya Liz på närcon i sommar ^^
 
SPAAAAAAACEEEE!! (Iaf samma spel lol)
Älskar den texten! xD
 
Konfettikanon i slutet! :D
 
Så detta köpta jag dag 3! Bortsätt från skalet då, och den rosa klubban som jag köpte dag 2.
Den glasskulan kostade igenkligen typ 130 kr. Men den var två för 50 pris nu! AAAAAAHHHH-- MIN!!
Köpte den med det mobilsmycket :P Det är typ en sked med decoden-mums på! Och den gick att sätta fast på mitt nya skal! I donuten! xDDDDD
Jag är så lol som inte köpet en mini miku figur för 50 kr och köpet i stället en miku nyckelring för 60.. hehe. Men det var just innan jag gick hem och ville gärna köpa den och den var i nedra våningen medans den andra var högst upp men.. ^^
 

Postat av: Muppiz

Kramade ihjäl Cry cosplayaren typ 3 gånger >w<
Hon berättade att alla trodde Cry-plushien var en tampong... xDDD

2012-12-10 @ 15:40:47
URL: http://muppiz.deviantart.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0