Min julafton i år!

I år firades det julafton hemma! :) 
 
Mammas le awesome smakande knäck o-o
 
Min jul mat... "Åh, Julmat! Julmat! Julmaaaat!" xP
Med le awesome mugg!
 
Världens bästa bild på våran gran! Nej, men det var den jag hade i telefonen så ^^
Orkar inte lägga över bilderna från kameran. Tog inte så många hëller.
 
Mina julklappar! x3 Men det var en som inte kunde komma tills jul så jag har en på vänt som jag kommer få öppna serare i vinter! :) Det är nått från internet också och då måste det ju vara nånting jag värkligen vill ha supermycket! :D (För internet är en awesome affär ._.)
 
I paketen!
 
Fick-i-år lista:
• Angry birds filt
• 400 kr
• Sims 3 Leva livet
• Ponyo dvd
• Totoro dvd
• Totoro nyckelring (plushie) ^3^
• Totoro iPhone skal
• Acryl färger med trä väska!
• MLP brädspel! :D
• David och Goliat pyamas! :D :D :D
• MLP bokmärken (har redan lol :3)
• Bokmärken/Stora clips
• Lösögonfransar
• Tomtemössa-hårspännen! :3
• Lol ritblock med halvfärdiga bilder ^^
• Strumpor
• Örhängen (hjärtan)
 
Är glaaaaaaaaaaaad över mina paket! :D Ska se Ponyo nu!
 
Katt, meow Gizmo! Bästa pose ever! Lyra would be proud!


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0