Svar på några frågor

Har ni egna frågor så ställ dem i kommentarerna.
Kommer göra en frågestund så fråga på!


Var ligger Kawaii Shop?
Här:

Visa större karta

Jag undrar om du skulle kunna göra en tutorial om hur man gör en header.
Tja, jag kan inte riktigt göra en video om det för jag har inget program som jag kan spela in på datorn och jag kan heller inte riktigt göra ett inlägg som förklarar så bra.
Men jag gör min header i photoshop. Så om du har en typ av photoshop så pröva dig fram på den. Lär dig verktygen och lagrerna så kommer det gå bra.

Gillar dina "bok kompisar" eller aa dom där ninja rainbow bangster group eller vad dom hette gillar dom också MLP?? Kan du inte måla dom som ponies också??
En av dem börjar gilla det ^^ Vet inte om jag är redo att introdusera det till dem andra till det.
Men nån gång så!
Jag hade tänk att göra dem som ponies men behöver lära känna dem lite mer först för att ta reda på "deras cutie marks" och färger.
Och det skulle vara kul att få deras åsikter på hur de ser ut och då måste de ju veta vad det är och som sagt vill jag vänta lite ^^
Inte så att jag vill vänta med att prata om det men när vi möts så har alla så väldigt mycket att prata om så om jag börjar prata om ponies så kommer det nog inte dröja länge förens någon börjar prata om något annat osv. Men igen, nån gång så! :)
(Pony bild på mina klasskompisar↓)

Postat av: Tako Luka

Tack för svaret!


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0