Bilder från Grekland

Då var det dags till slut att visa mina bilder från min familjs Grekland resa! :D
Jag har inte kunnat göra det förrens nu riktigt för att jag har varit så upptagen med min pojkvän som jag saknat så mycket!! 

Men nu så! 030
 
Satte på mig en NärCon gnuggis för att sedan solbrännan skulle göra så att den skulle synas osv :3


Utsikten från hotellet!
 
 
 
Hotellet från långt håll :) 
Vårat hotell var inte så värst bra. Största anledningen för att det var en massa störiga ungdommar uppe hela nätterna som var så himla högljuda


Vi åkte ut med en Badbåt andra dagen. Då man är på en båt som åker till olika platser där man kan bada och sedan sola på båten ^^
 


De klädde ut oss till pirater och tog bilder med våra kameror på oss. Skoj skoj o3o


Inte långt från vårat hotell fanns det ett bakeri vi gillade väldigt mycket! :D
 


Jag och min bror som åker på den där x3
Jag ramlade av två gånger men men :P


Vi gick till en McDonalds också!! YAY! Gillar att se skillnaden på olika McD resturager ^^
Det som var speciellt med denna i grekland var att de hade en "Mc Greek" :P Pitabröd med två burgare ^^ Det värsta var dock att DE HADE INGA BÖJBARA SUGRÖR! D:


Tar lite modell bilder då, då. Ja, ja O3O


Okej. Ni ser den sten cirkel saken där i vattnet? Innanför den är det 50 grader varmt! I havet! För att det är en vulkan som någonting bla bla :P Så bubblar det upp varmt vatten där. Det är härligt att känna vattnet från utanfrån som åker in i det varma :P


Vi hyrde mopeder också! Två dagar :) Och cycklar en dag


Ser man NärCon draken? Nej? Nåja ^^
Skrev min pojkväns namn på andra armen också :)
 
Ska ladda upp bilder på det jag köpte senare ^^

Postat av: Felicia

Ser härligt ut! :) Vet ej om det är min iPad eller om det är din blogg, men längst upp så blandar sig massa bild i headern, början på blogginlägget osv. Just so u know ;)

Svar: Jag vet vad som skulle ha orsakat det där felet. Dock så det felet inte på min dator eller på någon annan data grej jag sett innan. Jag kan inte fixa ett problem som för mig inte syns. Men tack för att du sa det, det kommer förhoppningsvis fixa sig själv hoppas jag :3
Louise/Lomise

2013-08-11 @ 11:45:38
Postat av: Ufo

Hej igen :3 Jo du, jag har några frågor till dig ^o^Hur gammal var du när du började med cosplaying och japanesstuff xP och hur hittade du till din cosplay grupp? :3

Svar: Jag har alltid älskat att klä ut mig ^^ Sedan när jag insåg att man kan klä ut sig till karaktärer så var jag väll 11 eller så! Men när jag kom in i mer specefik cosplay var det nog i samband med att jag mötte min cosplaygrupp! Japan grejer vet jag inte hur jag kom in i ^^ Har alltid älskat söta och coola saker så när jag insåg att japan var allt det så var det typ då! Nu när jag tänker efter var det nog när jag började läsa Fokis blogg som jag började bli intresserad ^^

Hur jag hittade min cosplay grupp. Jo. Det var en manga ritar mini kurs grej på biblioteket i stan för ca två år sedan. Där mötte jag fyra pers som älskade manga och anime! En av dem sa att hon skulle ordna en cosplay träff! Och det var typ så det började ^^
Louise/Lomise

2013-08-12 @ 00:35:05

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0