Mini shopping i stan idag

Idag tillbringade jag denna fredagseftermiddag med Ester inne på centralen. Vi skulle ha mött Hanna också men hon var i ett emo hörn med några och ville inte följa med oss :c
Vi var på shock, br och kawaii :3


Jag köpte upp mina julklapps- pengar! :) Köpte på Shock ett par strumpor :P Och ett tygmärke med ett L! Inte bara för att jag börjar på L utan för att... Ni vet, L i det typsnittet ;3
På BR köpte jag en Celesta + Pinkie! :D Så värt det! *me gusta*
När jag först fick reda på den kolektionen kom så tänkte jag "ja men då väll de till Sverige om några månader!" Och så typ en vecka senare hittar jag de i svenska affärer -_- Men jaja! :D Ska köpa Luna+Rarity och Cadence+Twilight nån gång också! Och så kommer Twilights bror snart enskild! :D Eller typ i par, i alla fall inte med ett stort slott :) Han kommer ha långt hår, lol



Vi var på Kawaii då också! Typ nån halvtimme innan se skulle stänga. Hon hade. Fått in en stor låda med örhängen! Hon hällde dem på sitt bord! ALL THOSE EARRINGS! Jag frågade henne om hon skulle ta in nån MLP eller adventure time grejer nån gång men hon kunde tydligen inte göra det... Fanns typ ingen leverantör eller nått :C Vill ha en Hot Topic!!!!!!!! SKA RAPE'A DEN AFFÄREN NÄR JAG KOMMER TILL USA!!! D:<


Postat av: Maddi-Chan

Har en fråga, har du sovsal på närocn? o3o

Svar: Jupp :3
Louise/Lomise

2013-01-12 @ 15:28:33
Postat av: Frida

ska du till usa ? :)

Svar: Um.. jo ja :3 Om nått år ska jag dit! På semester med familjen ^^
Louise/Lomise

2013-01-12 @ 19:14:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0