?nekirbur ud res

Om du inte vattar vad rubriken säger så, lol dig :P
Men aghhhhh... Har inte gjort nått idag! Jo, jag var på taekwondo! :D
Det var kul men åh vad jag blev trött efteråt!
Jag har fortsatt på mitt dress-upp-mig spel! Och så har jag börjat på en "dubbel meme". En deviantart sak :P
Men låt mig bjuda på några roliga memes för att fördiva tiden. Och om du fortfarande inte fattar rubriken, så försök lista ut den... :P

Postat av: Pomis

Ser du rubriken? ;)

2013-01-20 @ 21:57:48
Postat av: Pomis

Hej föressten!

Det var länge sen sist :)
Brukar läsa din blogg lite då och då.
Jag är inte så intresserad av My little pony, man jaja xD

Haré bra! :)
Mvh Jonathan/Pomis!

Svar: Oj, ja det var längesedan! :) Kul att du läser min blogg :3 yay!
Men om du inte gillar ponies.. um.. KOLLA PÅ MLP!! 8D
Louise/Lomise

2013-01-20 @ 22:03:49
Postat av: Pomis

men*

2013-01-20 @ 22:04:18

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0