Anime tips: Princess Jellyfish

Av alla typ 20 anime jag kollat helt igenom har jag bara två stycken jag velat ge 10/10 poäng! Det är Host club och sedan Princess Jellyfish!! Jag kollade på hela serien idag nästan non-stop!
 
Den handlar om ett gäng tjejer som bor tillsammans. De är supernördiga och är inte alls bekväma med annat folk. En av dem älskar maneter! En dag ser hon en liten manet i en djuraffär som håller på att dö. När hon försöker be dem fixa det så får hon hjälp av en supersnygg annan tjej och det slutar med att hon får maneten! Den snygga tjejen är början på storyn! ^^
 
Men om ni letar efter en ganska så kort och underbar anime att kolla på så kolla på denna!! <3
 
 

Postat av: Asiye

Var kollar du på animen? ^^

Svar: http://kissanime.com/Anime/Kuragehime/Jag kollar nästan alltid på Kissanime! :D
Louise/Lomise

2014-12-28 @ 19:30:27
Postat av: Asiye

Åhh tack, letade efter som en galning, så lätt var det haha ;D

Svar: :33
Louise/Lomise

2014-12-29 @ 08:28:34

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0