Pyssel från idag!

Idag har jag pysslat med smycken hela dagen! Från när jag vaknade till typ nu. 
Är inte klar med en av sakerna dock. Min kund ska tycka till och sådant först innan jag kan fortsätta ^^ Men fick gjort en hel del nya saker till min samling!..mitt lager... Jag samlar på mig ett lager <:
 
Lumpy space princesse och Pinkie pie cupcakes! <3
Och rosa yoghurt med rosett örhängen ^^
 
De här jordgubbarna!!! <3
Jag fick helt klart till en urgullig design eller vad man ska säga på hur jag ska göra flasksmycken!! Ska göra flera frukter och sådant som drunknar som dessa! >w<


Håller på med ett Sailor moon halsband!
Till en kompis c:
Den är inte perfekt jag vet! Men jag är inget åriga än! Döm inte >^<
 
Och till sist så la jag tre timmar på denna lerfigur. Från Amazing world of Gumball :D Ska sälja den till en vän som är den seriens största fan helt klart!
Inte perfekt heller men blev nöjd!




Postat av: Hoshi

Åh vad mycket söta saker! Du är duktig ^^ Älskar de rosa flaskörhängena! Synd att jag inte kan ha örhängen bara :(

Svar: Jag kan alltid göra en av dem till halsband ^^
Louise/Lomise

2014-03-05 @ 20:17:23
URL: http://hoshis.se
Postat av: Emma

Hur kan jag nå dig för att köpa några saker? :3

Svar: Jag mailar dig :P
Har inte räknat med att folk vill köpa saker av mig då jag inte har någon smidig esty eller liknande men >u>
Louise/Lomise

2014-03-07 @ 18:52:41

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0