One Piece period~

Nu när man har som mest i skolan så lyckas jag att komma extra mycket in i en serie jag haft på is ett bra tag!
 
One Piece började jag kolla på 2012, någon gång i slutet på året tror jag. Men den är så lång att jag bara har kollat på den periodvis. Men nu har jag lyckats komma in i den igen. Jag är längre än halvvägs genom alla avsnitten! Och det säger nog hur lång den är när jag tittat regelbundet, mer eller mindre, i typ vå år! Och ändå har jag inte kommit till delen där de byter stil! :0
 
 
Jag skulle verkligen rekomendera One Piece men då man inte riktigt kommer in i den förens efter typ 80 avsnitt så är den inte precis för alla ^^; Men när man har kommit till alla de bra delarna, deras backstories, många hjärtegråtande avsnitten så går det inte att sluta! Man blir verkligen kär i alla karaktärer! <3
 
En gång när jag var sjuk så kollade jag på ungefär 65 avsnitt på en vecka, oj oj~


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0