Helhetsdesign - te

Yo!
 
Nu är äntligen mitt dumma projekt jag slavat på en massa övertid äntligen slut! Man sulle göra en massa specefika saker till ett påhittat företag och en produkt som företaget hade! Jag redovisade det idag och jag ägde!! Visst att jag tog typ 9 minuter på mig att presentera allt med min fina Powerpoint men med tanke på att alla andra i klassen gör allt så stilrent och lite tråkigt så är det klart att de inte tar så lång tid på sig i gämförelse med mig~
 
Bland uppgifterna så skulle man göra ett tröjtryck ihopsatt enkelt digitalt. Men jag överaskade dem med att faktiskt ha på mig en tröja med det trycket! Jag har gått lite långt med denna uppgiften ^^; Lite som jag gjorde med 'hotellet' i våras!
 
 
Här är en spam med närbilder på sakerna som jag gjorde~
Btw, namnet på företaget och produkten var färdigtbestämt. Men smakerna valde jag själv :3
Undersida^
Baksida^
 
 
 

Postat av: Johanna stekpanna aw yeh

Vad fint! :D

Svar: :D
Lomise

2015-01-22 @ 16:58:52
Postat av: Ufo

W0000000000W OuO
supper fint cx

Svar: OUO
Lomise

2015-01-22 @ 18:01:51
URL: http://waifuivette.tumblr.com/
Postat av: Lunie

Jättefint! (Blev förvirrad av bild 4 och 13 trodde det var riktig reklam.) Så gulligt. :) Finns teerna på riktigt? Vill verkligen ha det med sötlakrits X3

Svar: Nä de finns inte x3 Sorry D:
Lomise

2015-01-25 @ 15:03:03

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0