Mina föräldrar gissar ponies meme!

Jag gjorde en rolig grej som jag har sett att några på internet gör! Man visar bild på karaktärer till sina föräldrar och gör en post om deras svar! ^^ Så jag visade dem massa ponnys och detta blev resultatet! XD 
 
Älskar mammas svar på Fluffle puff <333 :D
 

Postat av: Meja

vad har du sett detta eller vad heter detta? :D

Svar: Jag har sett någon enstaka sådan liknande på internet med Smash bros och Homestuck. :P Men det är ingen stor meme så jag har inte sett någon innan med mlp karaktärer! Och memen har inget namn så x3
Lomise

2015-01-28 @ 17:00:01
Postat av: Anonym

var*

2015-01-28 @ 17:01:02
Postat av: mandah

Hahahahah detta gjordemin dag :')

Svar: Tihi x3
Lomise

2015-01-28 @ 21:11:14

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0