Grattis vattenkanan

Idag fyller wobbysjöns vattenkana 1 år :D

Ja, just det! Äventyrsboken fyller också år idag :)
            ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


Häe är max när han skulle få sin ring för första gången
       ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


Vi kanske ses vid Kanan någon gång idag

Postat av: Pomis_10

Hej Lomise!

Visste inte att wobbysjön fyllde ett år idag xD

dU FÖRLÅT ATT JAG VAR SÅ ELAK PÅ KOMMENTARENA PÅ PANFUSTAR GREJEN!!



/ Pomis_10

2010-07-01 @ 09:14:23
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: lulis1

Heej!



Jag är med i din knasiga stilen tävlingen :) jag lägger ut min bild på min blogg www.pandanlulis.blogspot.com

2010-07-01 @ 13:28:10
URL: http://www.pandanlulis.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej det var jag elli2000 på panfu som frågade om du ville bli mamma till mig förlåt att jag tjatade men jag såg inte vad du skrev för en annan panda var ivägen så du vet så du inte e arg på mig aa det var det din blogg äger skulle gärna vilja vara med på den men aa du får ha det så bra

2010-07-01 @ 14:13:52

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0