Amylie och Still skriver

Hej. Det är jag, Amylie! Jag har också smugit mig in på Lomises dator för att skriva lite ^^ Får ju passa på när hon ligger sjuk i sägen ;):( Jag hittade en hemlig sak bland hennes bildgaleri :O Det är en bild på mig och de andra från sagan... men hon har klistrat in bilder på kids från Statist.se brevid :O Jag tycker det var ganska likt :) Asså, om man skulle göra en film, då skulle hon nog ha tagit dem statisterna som huvudrolerna :)

Men jag kanske inte skulle ha laddat upp den :S Lomise kanske inte vill visa statisterna på dehär sättet :S

Ähh! Det gör väll inget! Om statisterna inte skulle vilja bli visade skulle de väll inte lagt ut sig på Statist.se från början? :) Jag tycker att bilden är häftig :P

Still? Vad gör du här???

Jag vill också skriva :P Får bara du och Musa?

Jag tror inte att någon av oss får igenkligen :(


Men Lomise är ju sjuk. Någon måste väll skriva då?

Jo... men vi kanske skulle fråga om vi fick lägga ut bilden först :S

Ähh, som sagt! Om de inte skulle vilja bli sädda skulle de inte lagt ut sig på Statist från början :)


Mm, du har väll rätt :S


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0