Apelsins historia

Hejsan!

Nu har hittills 3 av mina panfudjur fått berätta lite om sig själva!

Och nu är det min tur!


Jupp, dethär är min första Wooby! Faktiskt den första sorten!

Ja... jag + dendär vita med prickar men man ser ju inte så många av honnom längre!


Jag tror inte så många undrar men en vanlig fråga är ju var mina djur kommer ifrån, altså hur jag fick tag på er. Så hur fick jag dig?

Du vet ju :P


Du vet att jag menar läsarna :P

Jaha!:D :P Jo, man kunde få en som mig när man köpte GP! Ett halvår-paket. Eller ett helår-paket och då fick man han andra också! Men jag vet inte om det fungerar så längre, gör du?


Bra fråga. När jag gick in på GP grejen såg jag ingen bild på någon Wooby :S

Hu...


Men du har inte berättat något personligt än :3

Tja, jag kan säga att när du fyllde 12 fick du GP i ett halvårs-paket. Men du visste inte att man skulla avaktivera det själv, så du har haft det i ett och ett halft år!


Och när jag två månader för sent märkte att man skulle ta bort det så kollade pappa på vilkoren och det var OK att låta det fortsätta, fast om man betalar mera då ;)

Och du använder det ju varge dag! Så varför ta bort det? :P

Postat av: pingelipong/annika

va fin bild på apelsin! :thumbup:

//Pingelipong

2011-04-19 @ 18:14:16
Postat av: Dizzed

Hej! När jag skulle köpa Ett Års GP på Panfu så stog det inte "Två Woobys grattis" Eller någon bild på en Wooby som du såg också..... Men då när jag köpte Ett Års GP så fick jag två Woobys iallafall :D.

Så det funkar nu också ;).

//Dizzed.

P.S. Vilken fin bild du ritade på Apelsin :), du ritar så fint!

2011-04-21 @ 12:32:39
URL: http://dizzed.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0