En dag i högklackat och peruk

Hihihi!!
I skolan idag var jag klädd såhär:


Peruk och högklackat!!

(Lite svårt att få bilden bra när man har den på timer)

Den rosa emotjejen!

Men varför gjorde jag nu detta? :P

Jo, i helgen köpte jag en ny peruk och ville få dem i skolan att tro att jag var någon annan :P Jag tänkte blogga om det men då hade ju de förstått att det var en peruk innan de såg mig :( Hihi :)



Skorna köpte jag för ett tag sedan. Ni har säkert sätt dem förr?



Hade inte glasögon idag men visst ser jag anorlunda ut!

Samma fresyr som:


Hihi ^^

Köpte nya skor också :)


Söta, Svarta belerinaskor. Köpte dem för de var lika Mejas :) Meja från kick off. Först trodde jag hon hade väldigt långa skor men sen såg jag att hon har balerinaskor med knästrumpor. Så jag köpte knästrumpr också :P

Och lite till men inget som är så intresant :P

Haha! BlackBoy i peruken! XD


Den kostade 300! Men det var pengar från min sparbössa som jag sparat till den :)

Men nu ska jag säga hur de reagerade :P
Först, de första minuterna då jag kom in, då kollade de ganska konstigt på mig XD
Sen när jag hängt av mig min kappa (Som jag aldrig haft innan) så sa en "Hej Louise" Nej!, tänkte jag.
 Sen var det en tjej i 6:an som frågade om jag var ny XD
Sen förstod alla att det var jag efter ett tag :P
På samlingen sa läraren/rekton: "Det är bara 10 sjuka idag. Och Louise, för det värkar som att det kommit en ny elev :)"
Haha! Kul :P
Peruken var inte lika jobbig som att gå i högklackat hela dagen!
Och ja, jag fick ha de inne :)
Eftersom det var "inneskor"
Fast jag tog av mig peruken på rasten och skorna efter lunch.
Men det var sååå jobbigt!
Men kul!
Jag är tydligen lika lång som skolans längsta med högklackat!
"Sånna skulle man ha" Sa en annan kille och gick på tå för att visa XP
Så när Ragdoll frågade vad jag ville ha på gympan svarade jag
"Springa 50 varv med högklackat. Alla! Till och Med killarna! :D:P"

I slöjden håller jag på att sy en sånhär tröja:

I filt. Den kommer kanske inte bli så bra för jag fattar inte riktigt hur ärmarna sitter ihopp :P
Men den blir nog duglig!

Postat av: Pingelipong

Wow du ser JÄTTE annorlunda i peruken och glasögonen! :O HAHA BLACKY SER JÄTTE ROLIG UT I PERUKEN! XD

//pingelipong

2011-02-07 @ 19:22:37
Postat av: Ellinor

Vad heter din sy-lärare?

Tacksam för svar! Min heter nämnligen B(ie?)gitta

2011-02-07 @ 20:57:26
Postat av: lomis2

hahahahahh det såg jätte roligt ut var det inte pimsamt`??

2011-02-08 @ 07:58:39
URL: http://zlomis2z.bloggplatsen.se
Postat av: Wiphawadi9

:O:) Lomise! du har likadana tröja som jag har :)

2011-02-08 @ 14:20:51
URL: http://wiphawadis.blogg.se/
Postat av: Pandan_Nelly

Haha, nice! :cool: Du såg verkligen ut som nån helt annan xD. jag trodde faktiskt först att det var nån helt annan, och jag tänkte liksom:

"Vad är det här? Vem har Lomise riktigt tagit foto på och satt i bloggen?":D Och BlackBoy ser jätterolig ut i peruken!!!:D Har du gjort honom i slöjden? Jag har också "sy-slöjd", och jag syr en mössa just nu;)

2011-02-08 @ 15:54:05
URL: http://panfustella.blogg.se/
Postat av: Linada

Haha! Coolt:) Men hur fixade du din peruk? Mina är alltid jätte rufsiga när jag köper dem.

2011-02-08 @ 16:26:00
URL: http://LinadaPanfu.bloggplatsen.se
Postat av: panolia

hej lomise din peruk pasar på dig men den skulle se ut som en av dom med guladbans du kan väl testa



//panolia

2011-02-11 @ 06:44:13
URL: http://panolia.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0