Nooooo! #sad

Så jag kom över en jättefin mode sida med en massa gulliga kläder!
Allt var inte min typ av kläder men det var ett antal saker som jag gillade. Bland annat den här extremt underbara perfekta tröjan som jag blev kär i! 
Men så när jag ska beställa hem den så ser jag att den bara finns i en storlek!!
Och gissa om den är i fel storlek för mig. Ja det var den. Det stod inte vilken storlek men det stod mått och när jag mätte mig själv så var den för liten... Är såå besviken. Der var den mest perfekta tröja jag någonsin sett och jag får inte ha den... :C
 
 

Postat av: Pastel_Niji

vilken? vilken sida?

Svar: Det finns en länk på "mode sida" i inlägget. Men sidan heter "She Inside"
Louise/Lomise

2013-10-04 @ 13:14:37
Postat av: Ufo

Oasap? :o

Svar: huh?
Louise/Lomise

2013-10-04 @ 14:24:26

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0