Bilder från den 25e

Min andra jul firades hemma hos Joels mormor på Marstrand :3 Det var ett sådant mysigt hus hon bodde i! Det var jättetrevligt där! 
 
Här är klapparna igen som jag gav till Joel! Förutom en liten klapp som försvann! Jag hade glömt den helt efter att sakerna lagts fram! Så mycket senare, typ dagen efter, så hittar Joels moster ett litet ensamt paket, haha!
Den bilden tog Joels mamma med sin telefon↑
 
Jag hade tänkt visa bilder på allt jag gav honom i ett annat inlägg senare :33 Här öppnar han sin metroid tröja x3
 
Min lilla julmössa-hårspänne jag satte på Joel XD
Såhär såg det ut på morgonen när vi skulle hem! Så väldigt liten färja ut till ön! Så mycket sötare i jämförelse med den stora färjan jag åker med nästan varje dag! >u<
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0