Framsidan till Kick off 3?

Hej!
Vist länktar ni liksom jag till Kick off 3?
Men undra hur framsidan kommer att se ut :S
Jag är 100 på att Jenny kommer att vara längst fram. Vad tror ni?
Hur tror jag de? Jo, de längstfram är även på bokryggen och på Kick off 2 kan man se Jennys armar när hon kramar Meja:

Oj, bilden var kanske inte så bra :S Skärpa på de som inte sak ha så mycke skärpa :S
Men ni ser iallafall :thumbup:

Jag tror framsidan kommer att vara fuperfin :D Men den på hemsidan är ju inte så fin:


Postat av: berre

vart kan man köpa kick off böker

2010-07-09 @ 22:03:27
Postat av: Sha

älskar kick off böckerna måste bara ha 3:an

2010-07-09 @ 22:11:22
Postat av: Rossarin1

Jag måste fråga min pappa om jag får köpa Kick off böckerna! I:L:Y Kick off

2010-07-12 @ 06:40:08
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0