Lär mig Poppin!!

Hej! I skolan ska vi ha en nobelfest om men månad och då ska man typ bidra man olika saker att tävla med. Tex dans :) Så visade lärarna ett klipp på Poppin. Som insperation. Jag säger bara: LÄR MIG DANSA DET!! :D:D:D (Jag har sätt Talang 2007 men inte just de uppträdandet)

Jag har dansat hemma något liknande men äntligen har jag ett namn på det ;):D Och såklart är han på videon minst 10 gånger bättre än jag ;)
Jag är typ lika smidig och "rörlig" som han på videon så jag hoppas jag får tag i någon som kan lära mig en koriografi med det :D

Och vid samma tillfälle visade de Zillah och Totte :P Och gissa bara hur alla buade när de stängde av klippet när det inte var slut ;):P

Men på nobelfesten ska jag göra någon lättare (MYCKET lättare) variant av Cleary & Harding, handstäppning

Och så ska jag försöka bygga en skulptur av tanjentbord :P

Postat av: Pingu67

Om du nu kan dansa så kan vell du visa det på en video. Gillar sånt men har inte sett non annan än han.

2010-11-10 @ 18:16:55
Postat av: Viktoria

Dem videorna har jag sett för längesedan. Ofta du inte sett det förut? Tittar du inte på Talang eller vad? Det gör jag varje år.

2010-11-10 @ 19:07:13
Postat av: Rebecca10

Va roligt! Hoppas att det går bra!

2010-11-10 @ 19:29:11
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: ragdoll

må bäste tjej/bebis vinna....

2010-11-10 @ 19:30:08
Postat av: Wiphawadi9

Juste! jag ska vara med i Talang-2011! ^^ min talang är .....SJUNGA!

2010-11-17 @ 18:41:25
URL: http://wiphawadis.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0