Varit på Ullared

Som ni kanske vet så var jag på Ullared i dag :)
Hihi. Känner mig ganska bortskämd där ^^ För nästan allt under 10 kr får jag :S Det är ju kul och jag frågar och de säger ja men... jaja. Det är ju inte så mycket som jag lägger i vagnen så... :S
Här är det jag köpte:

De jag håller är en UllaredCD:

Och en I ♥ Ullared Nyckelring

Här är en ny tröja och en kläning som är min plan B till min skolas Nobellfest :P
Betty Boop pyamas :)


En Snow Rocket :D Det är som att surfa på snö! Fast på mage :S ;)


Strumpor med Spel tema :D:D:D Älskar spel!!!!


Några gummiankor :P
De är också Gummianks-märken som jag ska sätta in i badrummet :)


Nytt DS spel och en Pet shop. Men de köpte jag faktiskt själv. Jag har sparat till spelet och så har jag lagt undan pengar till om jag skulle hitta en söt Pet shop :)


Och till sist extremt mycket hårsaket ^^


Ok, ganska mycket saker... Men CD är hela familjens, jag har bara en annan pyamas (den är ett år nu), Snow Racketen är både min och min lillebrors, strumpor har jag knapt, och jag anvender alltid hårsaker i tex Temafredagar... och så var detta första gången jag handlade kläder sedan i sommras :bigeyes:, så jag skulle inte kalla det att vara bortskämd direkt ;)

Postat av: samra09

Hej Lomise!

Är den där

SUPER MARIO BROS

bra? För jag ska kanske köpa den....och svara på min fråga tills du har spelat den ^^

/ Samra09

2010-11-15 @ 14:10:35
Postat av: Maria1998

När kommer ditt nästa radioinlägg?

Snälla snälla snälla svara på den här frågan

2010-11-15 @ 15:50:11
Postat av: Apan00

mario spelet är jättekul,jag fick det när jag fyllde år! TUMMEN UPP!!

2010-11-15 @ 16:19:49
URL: http://fjantapan.bloggplatsen.se
Postat av: Erik lomis2

Vad söt du var i den där tröjan! :D <3

2010-11-15 @ 17:05:39
URL: http://panfupoolarna.bloggplatsen.se
Postat av: Wiphawadi9

Åhh! jag har den mario spelet i min Nintendo!

2010-11-15 @ 17:25:10
URL: http://wiphawadis.blogg.se/
Postat av: Petshop00

Jag tyckte att allt du köpte var jättebra saker! Jag har mer hårsaker än dig..:blush: Och den där petshopen var söt! och dina tröjor var också jättefina!

2010-11-15 @ 17:31:57
URL: http://lpsfilmer.blogg.se/
Postat av: mollymo

Nej det var inte bortskämt! :)

2010-11-15 @ 18:41:27
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: Anonym

Haha nej inte bortskämt.. du behöver inte bortförklara dig att "Det är min och min brors"

Man får åka till Ullared och köpa mycket ;)

2010-11-15 @ 19:08:29
Postat av: ragdoll

men lomise då du kan ju inte köpa så mycket eller oj du köpte ju julklapp till mig så då är det ok ^^

2010-11-15 @ 19:54:21
Postat av: Anonym

2010-11-15 @ 21:14:39

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0