Kan Photoshop

Vad härligt det käns att till slut kunna något man inte trodde att man kunde lära sig :D
Jag ville lära mig Photoshop men jag fattade nada. Men nu kan jag äntligen :D:D:D
(Så gott som ;))

Före:


Efter:


Före:


Efter:


Och här är bara en kul bild som jag bara ändrat men inte målat :P:


Hehe, jag sa att jag kan, inte att de blev så bra

Se fler av mina bilder på:

Postat av: alexsandrof

jag är............................... i...nt...e så noobig men jag är note a noob

fast XP noob its traped//yepp mej alex

2010-09-27 @ 15:14:17
Postat av: pajpandan

Får jag den sista bilden? plzzzzzzz

2010-09-27 @ 16:39:15
Postat av: tim8

haha rolig var sista bilden!!!

2010-09-27 @ 19:33:10
URL: http://clubpengvintimpanfu.blogg.se/
Postat av: Lillis

det är inte så svårt med photoshop bara man lär sig jag vet skit många som kan bra! Jag kan själv rätt så bra (vill inte skryta) XP

2010-11-15 @ 19:41:21
Postat av: Ichigo-Bunny

Lillis, gillar du Photoshop MED? Jag ritar på det jättemycket!

Jag kan det också bra! Använder på pencil tool eller brush? Vill du se mina bilder? gå då in på deviantart och där heter jag Ichigo-bunny! ^0^

2011-06-19 @ 10:11:35

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0