Kyckling 1

I år ska man leta kycklingar i stället för ägg i Panfu. Tur att de piper så högt att man hittar de


Jag har clownkläder som påminner mig för att jag måste fixa ett bidrag till tävlingen! Jag och brorsan ska göra en special! Jag är inte så inne för att vinna men jag vill göra ett superbra bidrag! :D


Postat av: Tuatua

Snälla Lomise, jag vill att du ska skriva MYCKET MERA. Det är så TRÅKIGT när du inte skriver.

2011-04-20 @ 17:00:18
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

jag tycker benny bunny ser gullig ut! :P tack att du berättade var kycklingen var! :)

//Pingelipong

2011-04-20 @ 17:36:25
Postat av: saifeng

Hej lomise du loggade vell in på en server där det inte var så monga pandor va?Det skulle jag jort:Dmen villken serves ska du logga in på i morgon då?

2011-04-20 @ 20:05:30

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0