Säljer GT

Hej! Jag har börjat som GT-vikarie!
Det var första gången för mig idag.
Pappa körde med bilden i närheten hela tiden så jag kände mig trygg.
Några av kompisarna är lite sura över att jag inte följde med och badade för att jag sålde i stället men det var ju första gången och jag hade tackat ja innan de frågade.
Det är inte som att sälja Jultidningar precis.
Dethär är ju ett riktigt jobb där man är anställd och så.

Men nu höll jag på att glömma det bästa! Jag tjänade 35 spänn. Inte så mycket men jag fick 56 i drix också!! Så jag fick 91 på att sälja i 1 ½ timma :D


Tänk om jag skulle knacka på något av era hus :O
Fast det skulle ju bli en på halv-miljonen ;)
Jag säljer på olika ställen varge gång eftersom jag är vikarie och om ni bodde i min komun hade ni nog märkt det på bilderna jag lägger ut på naturen och så.


Blommor börjar komma fram :D Fast det snöade lite igår :S

Postat av: Hirry

Kul?

2011-02-12 @ 14:00:48
Postat av: jasmin

Hej! Det är så att jag tänkte starta en bloppis men har lite problem då jag inte har någon aning om hur man gör med frakten, kostnaden och hur man paketerar allt. Skulle du kunna hjälpa mig genom att ge mig tips eller något? :)

http://jazii.blogg.se/2011/february/bloppis.html

2011-02-26 @ 15:45:47
URL: http://jazii.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0