Sanningen om BlackBoy's familj

BlackBoy! Kom fort!
Vad?
Jag har fått ett brev från bollyafären. Jo, de har hittat lite papper och de har hittat ett papper mid ditt Bollynummer (personnummer) på. Men det stämmer inte med vad jag fick reda på sig när jag adopterade dig!
Va? Vad står det då?
Jo, det står först det som vi redan vet, jag adopterade dig, datumet... men på "bakgrund" står det inget om att dina föreldrar skulle ha bott på uppfödningsfarmen... Det står att din mamma kommer från en familj i england och din pappa från en flock från afrika!
:bigeyes:! Jag... VI, har ju alltid trott att jag som de flästa föddes där!
Jag vet! Jag kanske kan hitta något mera på dethär pappret... Svart bolly nummer blablabla... Åhh!! Åh!!
Va!!!
Det är inte sant!!!
Vad!!!!!!!
Du är renrasig :O
-_- ... Står det inget mer? Hur kunde de lämna mig där till exempel?
Tja, det står att hussen till din mamma lämnade in dig där. Tydligen hade han och din mamma varit på resa i panfu, hon hade träffat din pappa... emm... ja, och sen reste de iväg efter något år, både din mamma och pappa. Din pappa står det inte så mycket om...
Men oj! Allt som jag trott... :(
Jag med... men nu vet vi bättre :) Du, det fins ett foto med också:
Åhh! Awww!! :D
:) Mmmm... Kan inte säga att jag sakner dem eftersom jag  inte kommer ihåg dem men...
Det står också något om kusiner...
Ahhh!!!!!!! Åh, nej!!!
??
Jag kommer ihåg att jag på kenneln hade två kusiner som brukade orsaka "Besvärlig svart bolly"... De är onda!! Jag kände de bara som bebis men endå!
Kommer du ihåg dem så väl?
Ja! Sånna mins man! Den ena var en tjej, kanske fem panda år äldre än jag. Den andra en kille som var bara lite äldre.
Kan du beskriva dem väldigt nogrant så kan jag försöka rita dem :)
(En halvtimmer senare)
Ja! Väldigt likt! Tack för att du ritade din min coola frisyr :D
Men dethär passar bättre:
Men blackBoy då ^^;

Postat av: doggelina

Ojdå!!snygga bilder!



LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLL

LLLLLLLLLLLLLLLL

LLLLLLLLLLLLLLLL

LLLLLLLLLLLLLLLLOMISE!!!!!!!!!!

2011-06-27 @ 19:38:24
Postat av: sanna626

Haii!! :D

Fin blogg :)

ehhh vilken level är du på panfu???

Undrar bara :P

2011-06-28 @ 23:30:35
URL: http://onlinesanna.blogg.se/
Postat av: mimmiborg9

Fina bilder! :)

2011-07-01 @ 21:38:51
URL: http://panfumimmi.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0