Min Panfucirkis video

Hej! Jag är klart med videon till tävlingen :) Jag gick in till reglerna och märkte:

OBS! Nämn inte ditt namn eller Pandanamn i din video eller YouTube-kontonamn! (Ett fel smög sig in i första versionen av instruktionerna) Det är viktigt att det inte ska gå att koppla ditt namn till din person. Om du har en Pandablogg, publicera inte din Pandartista video där så att den kan kopplas till ditt Pandanamn. Att tagga din video med “Pandartista” på YouTube räcker för att vi ska hitta den. Panfu-centralen kommer att kontakta dig via YouTube om du är bland de nominerade. Endast då kommer vi att be om ditt Pandanamn, och vårt YouTube-konto heter “Panfupanda” så berätta det inte för någon annan!

Nää! En sak att inte säga namn på videon, och en annan att inte visa den på sin blogg förrens videon är klar, men att inte säga namn på YT kanalen!
Det betyder ju att jag måste gjöra en ny kalan bara för det klippet :( Nää!
Det är det inte värt att gjöra en ny kanal för en video! För mig, som redan är GP...
Så jag väljer att bryta mot de nya reglerna i risk för att inte vinna, eftersom jag redan har priset så gjör jag en video bara för att!
Jag tror de gjorde denhär regeln för att man ska inte se vilken panda som ser ut på vilket sätt men alla vet ju redan hur jag ser ut ju Och eftersom jag inte kunde ladda upp den på YouTube för att dne inehöll ljudfiler som inte får spelas där eller så, så jag laddade upp den på Videofy, men den funkade inte där! Ni kanske såg det innan att man inte kunde se den på bloggen, men om ni såg den så såg ni kanske att den bara tog slut! Den var dubbelt så lång! Aghhh! Så jag hinner inte fixa den tills dess :( Så jag har ingen changs att vara med i tävligen (även fast jag inte följde reglerna helt)


Postat av: admin

Lägg in din blogg på bloggrejta.se, så får du fler besökare från andra panfu bloggare!

2011-05-15 @ 21:00:19
URL: http://www.bloggrejta.se
Postat av: sara

Videon var jättebra! Kan allt det du gjorde asså utan hjälp.

2011-05-15 @ 21:10:34

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0