Idé till bok!

I natt drömde jag en grej som skulle kunna bli en bra story! Så när jag vaknade 8 i morse så somnade jag om till typ 13 bara för att drömma igenom den kan man säga!
Jag kan nämligen kontrolera mina drömmar om jag sover mitt på dagen ^^ Så.. jag har skrivit på den typ hela dagen men har inte kommit så långt.
Den är extremt Twilight inspererad xD Men jaja! Det är massa andra grejer som också handlar om vampyrer och varulvar faktiskt! XP
En bild som ska insperera mig! :)
Ja, jag har gjort den men jag kalkerade från en annan bild så den är inte 100 % gjord av mig

Postat av: Anonym

Nice! ^^ Vill läsa den.

2012-04-14 @ 18:00:57
Postat av: Jenne

Coolt, samma sak brukar hända mig (jag kan kontrollera nästan alltid dag eller natt) Det var så jag kom på idéen med min manga serie jag gör ^^ även om det bara är jag och min sysrra som läst dom 3 första böckerna (typ 12 sidor i varje) Skulle gärna vilja läsa din story ^^

2012-04-14 @ 20:27:39

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0