Mig och mig som kille

Internet regel nr 63. För varje tjej karaktär finns det en kill version av den karaktären!
Den var liiite svår att göra eftersom jag är så väldigt tjejig så hur sulle igenkligen kill-mig vara? Men aja, den blev bra säger vi ^^
 
Kommer göra en pony verison av honom nån gång också ^^ Men han får bli blå då :P
 

Postat av: Directioner

Men det är bara göra din kill- sida jätte killig isåfall! Kille är ju motsats av tjej :)

Svar: Haha, smart! :D
Louise/Lomise

2012-07-17 @ 21:07:41
Postat av: Scarlexi

^^ guuu va snyggt :D längtar till pony verisionenXD
måååste see det XD

2012-07-18 @ 00:46:27
URL: http://scaarlex.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan du lägga upp en video där du dansar dom danserna du kan?:D

Svar: Um.... ^^ Kanske nån gång inom en avlägsen framtid X)
Louise/Lomise

2012-07-18 @ 01:38:53
Postat av: Äh...Jag kan kallas EbbaEbba=)

Hej!Jag vill tipsa om en youtube-kanal som heter winterspringpro.Den kanalen har en massa roliga parodier av populära musikvideor=)
/Äh...jag kan kallas EbbaEbba=)

Svar: Tack :) Jag premar på tjejen han har i vissa videos och har sätt lita på hans videos men ska kolla på fler nu ^^
Louise/Lomise

2012-07-18 @ 17:05:30
Postat av: Freakie

Var hittade du dom reglerna? Hittade du på dem eller något,skulle gärna vilja veta.

Svar: Hittade dem på internet, duuh ;) Sök på intenet rules
Louise/Lomise

2012-07-19 @ 21:19:47
Postat av: Freakie

Du heter Louise, och han kan heta Louis?

Svar: Ahh, haha, tänkt det ;)
Louise/Lomise

2012-07-19 @ 21:22:06

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0