Läser Naruto, want ponies, låt

Har tråkigt... Läser lite Naruto ^^ Är på bok 7 :) Inte för att jag har försökt komma någon stans.. Men eftersom manga grupp tjejerna är på bok 34 (vissa av dem i alla fall) så tycker jag att jag borde läsa lite mer! Och som tur som är så har biblioteket fått in fler böcker! Inte så många dock... Men typ femton stycken i alla fall!
 
Annars idag så spanar jag på ponies ^3^ Ska försöka få mamma att köpa ett mlp täcke till mig! Eftersom täcke är en sådan vanlig vardagssak så borde ju hon köpa de jag vill ha kan man ju tycka x]
Och sedan är det ju också ett nytt pack ponies med DJ pon3, Trixie och Nightmare moon jag vill ha! Men det får vänta... Den har ju inte ens kommit ut än ^^
Ponies, ponies, ponies, swag!
 
Och så har jag en viss låt jag lyssnar på just nu! Yay :)
 

Postat av: Anonym

Ed Sheeran är så bra! Gillar du hans andra låtar också?

Svar: Um, vet inte ^^ Om jag har lyssnat på hans andra låtar så har jag inte vetat att det varit han ^^
Louise/Lomise

2012-06-28 @ 17:50:11

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0