Berlin!!

Om några veckor ska klassen till Berlin!! :D
Först den här veckan. Sen en vecka med prau. Och en vecka till. Men veckan efter så!!!
Kommer ihåg när vi var i London :D
Tittar på bilderna jag tog.. Tog inte så många med mig på :S Men antar att mina vänner tog bilder på mig med deras kameror ^^
Bild i London eye
Utanför drottningens hus eller vad man ska säga
Random bild från hotellrummet på Erika :P
Tipps/Att komma ihåg till denna resan...
1: Ta med lite svenska pengar att köpa godis för på flygplatsen!! Kom inte ihåg det förra gången T_T
2: Filma inte på väg från terminalen till flyget, det är inte så värst intresant att titta på, det blir klumpigt att packa ner och upp den + att det kan bli svårare att få en bra plats eftersom man har fullt upp med att packa ner kameran.
3: Ta hällst med en kamera som man både man kan filma på och ta kort med så att man inte behöver turas om med två stycken.
bonus 4: Håll utkik efter en nalle souvenir som har på sig något tyskt ^^ Ska skaffa en kompis till min engelska nalle ^^

Postat av: test

dasdasd

2012-03-06 @ 12:17:59
URL: http://blogg.se
Postat av: Hannah (YouKnowWho)

En nalle med en sån där fjäder hatt kanske? Eller e det Österrikiskt :)

2012-03-07 @ 22:10:08
URL: http://thahanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv nåt snart, snälla ^^

2012-03-08 @ 16:05:53

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0