Bilder o skoj från Berlin

Flyget var kanon! Jag satt bredvid två av de roligaste i skolan. De sa inte så mycket men endå ^^
Och de visade tecknat xD
Här är Alice!
Dunkin' Donuts!
Såg 4 stycken. Åt på 1 men var på 2.
Jag såg 7 stycken McDonalds ^^
Miig! Ett "solen i ögon smile"
Jag tog kort på den här bygnaden för att den tjejen med bruna lockar ser ut som Mathilda!
Eller jag ville visa den för henne ^^
Me med donut!
Snacks!! :D
Klassen på ett konsentrations läger...
En happy meal meny. Det är sååå orättvist! De får liksom välja nummer på leksak hur lätt som hällst!
Jag tog en happy meal för att få Pikachu men han var slut så tog den vita. Man fick pokemon kort också!
Är lite små ledsen över att jag har den vita men inte den svarta men jaja ^^
Mig med en bit av berlin muren
En ganska dålig bild på skylten till young internet :) Var där men det var ingen som jobbade där just då :( Kunde ha mailat dem men visste inte när jag kunde ta mig dit så..
Jump! Vid berlinmuren! Jag slickade på den xD Fråga Alice om ni inte tror mig!
Mig i.. em... vad hette det nu då.. stads huset eller nått!
Flyget hem sög! Vi blev försenade för att två från min klass hade typ fått samma säte och en av dem blev inte inbokad och ahh! Sen kunde de i min bil ta taxi för vi blev stoppade av polisen...
Och till slut det jag köpte :)
Sånna ögonfransar till bilen! :D Ska spata dem till min bil ;)
En blå tröja :)
En nalle :3
Gummi anka till samling
Fåren shaun! :D
Och tre knappar :)
Blev ingen I ♥ Berlin tröja men det gör inget  ^^

Postat av: Mathilda

det ser inte alls ut som jag väll xD

2012-03-29 @ 19:28:41
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: Lunie

Jo det är jättelikt dig Tilda! XD

Nice bilder! Saknat dig Louise! ^^

PS:Vilka är de roligaste i klassen? Svara gärna på MösSaN. :)

2012-03-29 @ 19:55:42
Postat av: Anonym

Haha, ögonfransar till bilden xDD

2012-03-30 @ 15:38:44
Postat av: Anonym

Oj, menade bilen =)

2012-03-30 @ 15:39:20

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0