Spik

Hello! Idag på morgonen var det en tjej som hade limit för att prata om droger och om hennes bakgrund om det. Oftast är det ju tråkigt när folk pratar om det men! Hon här var typ mini cirkus artist så hon jonglerade med bollar, svärd och slukade eld och massa coola grejer medan hon pratade! Det var coooolt!


Och hon erbjöd alla att gå med i SPIK som är ett förbund för de som inte dricker. Jag var redan med och jag fick ett armband. Fick ett när jag blev medlem men det är borta.


Målade spik på naglarna ^^

 


Postat av: Ninen!

Jag bara undrar en sak, om du har lust att rita mig och min bästa vän som ponies? :) Jag bara undrar, mejla gärna svar :)

2012-05-04 @ 20:24:18
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se
Postat av: Ville

hur gick det med matte provet? :)

2012-05-04 @ 20:53:46

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0