Birthday party!

Happy birthday to meee! Men blev ingen tårta så de sjöng inte för mig men jaja :)
 
Var kul att möta vännerna som man inte mött på en hel vecka ;3 Och så hade jag ju några vänner från min gamla skola :) Jag tror seriöst de var rädda för mina cosplay vänner! xD
 
Yay! Pony! :D Den är inte med i serien men det är en såndär som hör ihop i ett två pack så den är ganska ovanlig :3 (tror jag lol)
 
 
Derp!
 
 
 
Fick en Justin parfym för 500! :O Alice visste att jag ville ha en :P Så hon, Erika och Mathilda köpte den till mig ^^ Jag sa att jag ville ha den till Alice för typ ett halv år sedan xD Så kommer hon ihåg det den lollisen!
Fick även en pinkie mössa till min pinkie halsduk! :D
Och fick en massa awesomeness också! :D Kolla bara! :D
 
Pizza time!
 
Movie :3 TOTORO!
 
I slutet innan de sissta gick kollade vi på Pewdiepie =w=

Postat av: Jenny

Grattis i efterskott! :D
Ser ut som du fick en fin dag!~
(Förresten så finns Dewdrop Dazzle som single också, har en sån själv men tycks mer dyka upp i ett sånt dubbelpack).

Svar: :DJapp!
Oh, okej.
Louise/Lomise

2012-10-15 @ 22:32:39
URL: http://mymlplife.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0