Klippt mig!

Detta kom på väldigt kort varsel ^^ Mamma hade bokat tid men ville inte klippa sig just nu, så jag fick den tiden i stället.
Jag tänkte klippa upp det bara typ och så gjorde frisören en massa piffigheter till det ^^
Det blev inte som jag tänkt men det blev bra ändå!
Jag kommer inte ha det så piffigt varje dag såklart men får väll se.
Hoppas bara att jag kan ha tofsar sen :T


Postat av: Wilma

Jätte snygg frisyr

Svar: :)
Louise/Lomise

2013-02-09 @ 13:54:58
Postat av: bubblepower

Gud vilken snygg frisyr du fick! :))

Svar: Iiih, tack! :)
Louise/Lomise

2013-02-10 @ 15:17:49
Postat av: Glassen

Snygg frisyr ;D

Svar: :D
Louise/Lomise

2013-02-10 @ 15:47:52
Postat av: Maddi-chan

Vad fint de vart c:
Vi har typ samma frisyr (eller hade xD) fast jag hade kort i nacken ist för där frame c:

Svar: Oki! (Y)
Louise/Lomise

2013-02-11 @ 21:23:01
URL: http://bloodypocky.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0