Närcon stuff jag köpte!

Jag har ett större projekt jag måste ha gjort en massa på tills imorgon så hinner inte visa alla cosplay bilder mm. Men här är sakerna jag köpte ia alla fall! :D
Större bild om ni klickar på den! edit: nu ska det funka!
• Fick postern på köpet när jag köpte Kaito plushien :D
• Rainbow dash drickan fick jag av han som sålde dem för att jag kände honom! :) Den smakade... uh... den påminde lite om hur arcohol luktar fast söt men eftersom det var längesedan jag kände av den lukten är det en ganska dålig liknelse ^^
• Kosan och sakerna med NärCon symboler fick jag när jag bestälde biljett så.
• Llaman fick jag av "King Sombra" ^^ Yay! llama!
• Homestuck pinnen fick jag av en i kön! Hon hade gjort den och blev asglad när jag fick den! :D
Ni får fråga om de andra sakerna om det är nått ni undrar! :D

Postat av: Meja

jag önskar att jag var där ;C,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
skulle villa ha chi`s sweet home pin ;c och dj-pon sticker. whäääääääääääääääääääääääääääääähh!
why why why! /)(~ - ~)(\ varför skulle jag inte tagit en sån där lapp till närcon när jag va på världskultur museet. fast jag ska försöka att vara på lovecrystalcon juni den 28-30 i götteborg tror jag.....


Svar: Även fast crystalcon kommer säkert bli awesome kommer det inte riktigt vara samma sak som Närcon/Confusion/DonkeyCon/Uppcon eller liknande. Men hoppas du får en lovely tid på crystalcon iaf! :D
Louise/Lomise

2013-02-25 @ 18:31:28
URL: http://mejakawaii.blogg.se/
Postat av: saifeng

Jag undrar mera om det fanns några samlar figurer där typ som miku figurer eller SAO eller sånt. =3

Svar: OM det finns? :DDet fanns massa coola figurer som såldes! Har dock ingen bild och de hade inga SAO figurer men kolla på länkarna så ser du vad du har möjlighet till i alla fall :)
http://nendogamer.files.wordpress.com/2012/12/005.jpg?w=645
http://farm5.staticflickr.com/4047/4566372527_5c4e3a48b6_z.jpg
Louise/Lomise

2013-02-25 @ 20:17:51

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0