Fixar pony toys

Har börjat på min Pinkie custom pony idag. Började med manen, make sens right? Och passade på att fixa några till när jag ändå höll på!

Tutorial

Men efter ett tag orkade jag inte så Cheerliee får jag ta en annan gång och jag insåg att min Scootaloo är missfärgad så ska göra en custom av den nån annan gång och Sweetie Belle... Tja Pinkie fick alla hårnålar jag hade så hehe. Får ta henne nån annan gång också!

 

Twilights lugg cepar alltid så fick fixa till den också, AJs också... :P 

 

Här är btw ponysarna jag (råkade typ) köpa i går! Rose bytte jag mot min ena fluttershy.

 

Eftersom jag läste av fel wave fick jag domma då som jag sa igår. Och jag blev glad att jag fick Caramel och Dinkies syster men de andra två är randoms jag inte vill ha.. Den gula har glödlampor som cutie mark.. De har väll inte el i Equestria? Och den bruna tycker jag i och försig om men hon är inte mer i serien!!! Så är sur.. höhö.. ^^ Och av alla randoms fick jag Twilight baser. Om de hade varit pegasuser hade jag tyckt det vore ok för då kunde jag målat om dom till min pony och till en annan OC men vet inte vem jag ska måla om demma till... Fast kanske kan byta dem då..


Postat av: saifeng

Om det finns en blindbag pony som liknar din pony lite så kan du nog göra vingarna av lera.Om det inte är en med horn alltså.Jag ska göra så med min blindbag pony som jag fick i alla fall. =3

Svar: Oh, um. Jag ska inte använda lera till mina blindbags customs. För mig så förstör det illusionen av att de är äkta.
Men är tacksam för tipset i alla fall! ^^
Louise/Lomise

2013-03-05 @ 17:06:41

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0