Confusion dag 3, mini bildbomb

Sista confusiondagen! Det blev inte så mycket bilder här! Antagligen för att det bara var ett fåtal timmar av konventande den dagen. :P
 
 
Min "tvilling"!! :D Är hon inte ståtlig så säg! :DDD
 
Jag och Joel var på dubbeldate med två vänner! Vi åt suchi! Och för killarna, för första gången någonsin x) Min fjärde gång! Hm, men första gång jag ätit räkan dock :P
 
 
Här har vi Celina! :D Min "syster" som Maddie!! Omg!! Hon är så fin! Det var jag som visade henne Ever after high och så gjorde hon den cosplayen på ett halvår eller så! Liksom så fort hon såg serien så var hon såld att göra denna cosplay! Och den blev så fin alltså! Och jag gjorde halsbandet! :D Jag följde dock designen från serien. Om jag vetat att hon följde designen på dockan så skulle jag gjort den mer guldig och mindre ;~;
 
 
Från typ kl 13 så hjälpte jag en kille som sålde grejer. (Att sälja lite och sedan packa ner) Jag hade pratat med honom så väldigt mycket förra dagen och vi har mötts innan på konvent men jag lärde känna honom nu typ! Så jag hjälpte honom att packa ner osv. Fick hjälp av funkisar också men jag tog i mest ^^ Varför hjälpte jag honom? Jo för att han sa att jag skulle få ett par saker av honom för det o3o Saken är att han typ försvann när de bad alla som inte var funkisar att gå. Så jag fick aldrig tackat honom ordentligt och jag skulle ha betalat lite för en av sakerna men det blev inte av :c Men jag kommer möta honom på NcV så det kommer ordnas då! ^^
 
En Vocaloid cd som jag velat ha sedan 2011!!! Och en Pikachu nalle som är min första stora pokemon plush ^^ Dessutom är den brun och inte svart på de svarta ställena, älskar det! + dens söta kaka grej!! <3333
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0