Frågehörna!

Jag har inte gjort mer än att skriva om min dag och att lägga upp videos så jag tänkte att det var dags för en frågestund! :3 Fråga på här i inlägget så svarar jag i ett inlägg sedan :D
 
Och för att göra det mer intresant så tänkte jag att den här lilla filuren skall få svara! En liten filur som är mig typ :33 Hon kommer rita teckningar till svaren om det är frågor som man kan svara på med bilder ^^
 
 
 
 

Postat av: Ufo

Favorit YT:er?
HS Otp? ;3
HS NOtp?
Favorit anime? OwO
& skall du på CF & NCV? :D

2014-11-12 @ 18:20:19
Postat av: Daisy Bell

Hur träffades du och Joel? c:
Beskriv din stil med tre ord?
Vad vill du arbeta med i framtiden?
Vilka hemsidor är du inne på mest? :D

2014-11-14 @ 11:06:38
Postat av: blondie

*Om du skulle välja 3 önskningar vad skulle det vara då?
* Vilken favorit DISNEY karaktär har du? Du får bara välj en!
* Nämn 4 bra saker med dig själv :*

2014-11-15 @ 00:21:45
Postat av: blondie

Kan du lägga ut mer videos? :)))
typ bakningsvideo, smink video, cosplay style video, boyfriend tag

2014-11-15 @ 00:23:48
Postat av: TheSIike

Main fandom?
Ska du skaffa Pokèmon OR/AS när de kommer ut?
Har du någonsin spelat TF2?
Har du smakat warhead godisar?
Kommer inte på någonting mer, dangit xD

2014-11-15 @ 15:45:39
Postat av: Frida

Har följt dig sedan panfu! Vilken resa! :)

Tittar du på någon icke anime-serie? i så fall vilka/vilken?

Hur känns det att vara 18?

Framtids planer? Tänker du mycket på framtiden?

Hur var det att gå media? Om du hade fått spola tillbaka tiden hade du då valt en annan linje?

Hur är Joel som person?

Planer/tankar om bloggen?

2014-11-16 @ 09:40:42
Postat av: Apan

Vilka sidor följer du? Exempel http://www.equestriadaily.com/

2014-11-17 @ 09:07:25

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0