Gymnasiearbete utställning

Idag i skolan så hade vi grafiska treor utställning med våra gymnasiearbeten! Vi bjöd på salta pinnar och cider. Men det var inte allt så speciellt faktiskt XD Alla i klassen hade jättelångtråkigt de tre timmar vi stod där. Det var dock kul när folk kom! Det var bara visning för de som gick på skolan då, och alla hade ju lektion olika tider och sådant. Men ett par gånger kom det klasser där deras lärare fått ner dem för att kolla på våra saker x3
 
Det är väldigt dåligt ljus på bilerna men det är lite meningen. Vill inte ge ut andras arbeten! Men vill ändå visa ungefär hur det såg ut ^^
 
Mitt arbete var ju bäst för att jag bjöd på popcorn i min ;)
 
Jag är väldigt nöjd med mitt arbete! Det var dock svårare än jag trodde att få till popcorn lådan och drickan. Men det gick ju bra tillslut! :D Folk gillade väldigt mycket min lilla dricka-figur! Jag har gjort den i lera~ Den var nog enklast av alla grejer, förutom kanske typ bakgrunden på postern XD
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0