One week of makeup

Så denna veckan har jag från lördagen haft på mig peruk och smycket mer smink än vanligt. Jag har redan skrivit om det x3 Jag tänkte egentligen göra den grejen i 7 dagar men jag kände idag att jag skulle lägga tid på mina naglar i stället. Det är ju ändå very much alone dagen alla hjärtansdag i morgon! Och det är min första alla hjärtans dag med en parter ;U; Jag och Joel blev ju ihop på nytt typ tre dagar efter alla hjärtans dag förra året. Fin timing. 
 
Så nu när min sminkvecka är slut så tänkte jag visa alla bilder :3 Jag tar dem bakifrån så att de jag redan visat kommer i botten i inlägget~
 
Igår så hade jag lite extra speciellt. En kompis ville att jag skulle sminka mig som Faith från ett spel jag inte har spelat så jag gjorde det x3
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0