Smash!!

Som lite för tidig studentpresent till mig så fick jag Smash av Joel!! <3 Han köpte ju också mitt WiiU till mig i julas! Tillsammans med Peach amiibo. Henne har vi spelat med hos våra kompisar hihi. Så hon är full level. Jag måste ha på handikap för att ha en chans mot henne! Jag är så glad att jag kan spela Smash själv nu! Innan har jag bara behövt spela med andra eller i alla fall att andra kollar på. Men nu när jag har det själv så kan jag öva upp mig! Yey! ^^
 
De karaktärerna jag är bra med är Peach och Mii. Men jag försöker också att lära mig King Dedede, Toon Link och Bowser (bara för att de är enkla typ hehe) ^u^ Men jag önskar att kunna lära mig Villager! Han är allt för underskattad! :O
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0