Ashley Tisdale

Ashley Tisdale har varit känd sen hon varit 3 år, hon har varit med i över 100 reklamfilmer, hon har stora roller i La miserabl, Zack & Codys juva hotelliv och High school musical. En av hennes låtar kan ni hitta om ni klickar på Musik på mina kattegorier. Som i High school musical är hennes favoritferg rosa. Hon var tvungen att färga håret blont för att hon skulle få rollen som Madie men annars är de Brun-lockigt. Hons bästa vännina är Brittany Snow, hon är också bra vänn med Miley Cyrus och Mischa Barton
 

Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Jag visste det redan, men jag visste inte att hon hade brunt hår! Min favvo färg är också Rosa! Men jag och Ashley är inte lika! Jag ger henne: ☆☆☆/Tre stjärnor.

2009-08-03 @ 20:31:05
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea (Snälla kalla mig Lyllis)

Oops, det skulle vara tre stjärnor där inte sånna här: ☆☆☆

2009-08-03 @ 20:32:20
URL: http://panfulinnea.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0